Hos Amisol Travel har vi hoteller og indkvarteringer der passer til alle typer af gæster og økonomi.
De antal stjerner der står ud for hvert hotel, er oplyst af de respektives landes myndigheder.
Vi skal gøre opmærksom på, at systemet er individuelt for hvert land med udgangspunkt i tradition, byggestil og kultur, derfor er 3 stjerner i f.eks. Grækenland er derfor ikke nødvendigvis det samme som 3 stjerner i f.eks. Egypten.
1 stjerne
Denne kategori benyttes normalt ikke. Der kan i visse tilfælde være brug af disse hotellet på uspecificerede rejser.
2 stjerner
Denne kategori benyttes normalt ikke. Der kan i visse tilfælde være brug af disse hotellet på uspecificerede rejser.
3 stjerner
Almindelige mellemklassehoteller eller lejligheder oftest med reception, bar og pool område. Generelt er hotellerne ældre med ældre møblement, men med en hyggelig stemning. Generelt med denne type hotel er det mindre hoteller eller små familieejet. Man må forvente at hoteller i denne kategori, er med simpel indretning og slidt møblement. Vi anbefaler denne type hotel til de gæster som blot skal have en god base under opholdet, og som ikke forventer en luksuriøs ferie.
4 stjerner
Pæne og komfortable hoteller eller lejligheder over gennemsnittet. Som regel er det steder med speciel atmosfære og særpræg. Den fjerde stjerne gives ofte pga. særlige forhold, som f.eks. beliggenhed, ekstra faciliteter eller andre former for service. 4 stjernede hoteller kan også være af ældre dato, men er generelt pænt vedligeholdt.
5 stjerner
Luksushoteller med attraktiv placering og med al den komfort og de faciliteter, der hører til en ferie, der i højere grad er bestemt af behagelighed end af økonomien. Hotellerne kan variere i størrelse og udbud af faciliteter. Et 5 stjernet hotel kan også være et ældre men pænt vedligeholdt hotel, dog med ældre indretning, faciliteter mm
Egypten: Når du rejser til Egypten, skal du være opmærksom på at det er Afrika du besøger, så standard på 1-3 stjernede hoteller er ofte meget lav. Afstem dine forventninger og sørg for at læse hotelbeskrivelserne inden du vælger hotel, kontakt os ved tvivl, da vi kender vores hoteller.
Generelt på alle hoteller, så kan der forekomme afbrydelser i strøm, varmt vand og lign. i vinterperioder, dette anses ikke for en fejl/mangel, medmindre det er en længerevarende teknisk fejl på hotellet der ikke kan løses. Da hotellerne besøges af mange gæster året rundt, er det heller ikke ualmindeligt, at der kan findes en ujævn fuge/fugt i badeværelset, en flækket flise eller malerarbejdet ikke har det fineste finish. Det kan også være anderledes og alternative el installationer eller belægning end vi er vant til hjemme i Danmark.
Spørg gerne en af Amisol Travels rejsekonsulenter til råds, således at du kan træffe det rigtige valg af destination og indkvartering, så vi bedst muligt kan indfri dine forventninger til en god ferie.
Forside
Søg rejse
Afbudsrejser
Kontakt
Min billet