Billetter

Billetter sendes direkte pr. e-mail efter rejsebestilling. Ved indbetalinger eller ændringer på billetten sendes automatisk en opdateret billet. Du kan således vente med at printe din billet, til du har den endelige version efter indbetaling af restbeløb. Billetten skal medbringes på rejsen og forevises i lufthavn, samt ved ankomst til hotellet på destinationen.

Korrekte oplysninger

Ved modtagelse af billetten bedes du se efter, om oplysningerne og specifikationerne er korrekte. Det er den rejsendes eget ansvar at kontrollere dette. Det er vigtigt, at navnet på den rejsende står anført på billetten nøjagtigt som i vedkommendes pas. I modsat fald kan lufthavnens sikkerhedspersonale nægte dig adgang ombord på flyet.

For navneændring se her 

Skulle der ske ændringer i din adresse, eller dit telefonnummer, er det vigtigt, at du giver Amisol Travel besked derom, så vi kan kontakte dig, hvis det skulle være nødvendigt.

Pas og visum

Det er den rejsendes eget ansvar at medbringe nødvendig og gældende papirer og dokumentation, såsom pas og visum.  Der er specifikke regler for visum for indrejse i Egypten - Se afsnittet vedr. visum. 

Pas

I de fleste lande skal passet være gyldigt minimum 6 måneder efter hjemkomst. Alle børn skal endvidere medbringe eget pas. Det er kommunernes Borgerservice, der håndterer henvendelser vedrørende pas, herunder også fornyelse af passet. Husk at navnet på billetten kun skal være med fornavn og efternavn.  Mellemnavne skal ikke skrives på billetten. 

Visum

Nogle lande kræver, at den rejsende har et visum, og ansøgning herom skal ske direkte til landets ambassade. For nærmere information, kontaktes den aktuelle ambassade. 
Læs mere om visumreglerne på Udenrigsministeriets hjemmeside her og læs vores afsnit omkring visum for indrejse. 

Læs mere om bestillingen af din rejse her